Perkara yang paling penting bagi kami ialah memahami masalah yang anda ingin selesaikan. Kemudian kami akan menyediakan satu atau lebih cara-cara untuk menyelesaikannya. Matlamat kami adalah mencari cara penyelesaian yang paling mudah.
Pasukan perundingan kami telah memperolehi pengalaman yang nyata dalam melaksanakan platform OpenKM dengan berjaya di pelbagai sector perniagaan dari skala pertengahan hingga perusahaan yang berskala besar. Ini termasuk sector perbankan dan kewangan, minyak & gas, tenaga, kejuruteraan, kesihatan dan organisasi sektor awam.
Kami boleh mengkonfigurasikan, memparameterkan atau memperluaskan ciri-ciri OpenKM untuk mematuhi keperluan perniagaan anda. Kami boleh melakukan tugas-tugas keseluruhan itu dengan pasukan kami sendiri ataupun dengan kerjasama pasukan teknikal anda.
OpenKM menyediakan enjin aliran kerja untuk mentakrifkan dan menggunakan semula logik perniagaan, mempermudahkan proses perniagaan dan membantu pekerja menyelaraskan secara berkesan dengan kedua-dua organisasi dan satu sama lain. Dengan menghubungkan proses dengan penciptaan kandungan, OpenKM membolehkan organisasi untuk bertukar maklumat transaksional dan bertindak dengan cepat kepada keperluan baru atau perubahan perniagaan.
Dengan OpenKM, semua dokumen anda disimpan secara elektronik dan teratur dengan cara yang masuk akal untuk keperluan aliran kerja dan akses anda. Dokumen juga boleh diperoleh dengan mudah melalui carian global yang pintar.
Pada peristiwa tertentu, anda boleh menggunakan peraturan pengesahan dan tindakan tertentu yang akan dilakukan pada dokumen tanpa intervensi manusia. Contoh-contohnya:
Kelebihan utama automasi adalah:
OpenKM menyediakan platform yang saling beroperasi untuk mempermodalkan sumber-sumber di seluruh aplikasi dan repositori di seluruh perusahaan. Kami telah membangunkan OpenKM dengan matlamat untuk menyediakan beberapa kaedah integrasi:
Penyambung yang tersedia: AutoCAD, MS Office, Vtiger, BonitaSoft, Kofax, Abby Flexicapture.