Memperluaskan ciri-ciri OpenKM

  • Pelbagai penyewa
  • Barkod
  • Mail Archiver
  • Invois Elektronik
  • CMIS
  • Apps
  • Permintaan Dokumen
  • Aduan
  • OCR Terperinci

Pelbagai penyewa

Biasanya OpenKM dikonfigurasikan di persekitaran wakil-tunggal penyewa-tunggal (ST), di mana setiap penyewa (Pemilik wakil) akan menjalankan satu wakil sistem yang dipasang pada satu pelayan atau merentasi kumpulan pelayan.

Walau bagaimanapun, ia juga mungkin untuk menjalankan beberapa wakil OpenKM pada pelayan yang sama, dengan memisahkan stor kandungan dan mewujudkan persekitaran pelanggan yang diperibadikan. Beberapa kelebihannya ialah:

  • Kos berkongsi dengan semua penyewa.
  • Berkongsi kos sokongan dan kakitangan.

Modul Pelbagai Penyewa (Multi-tenancy) membolehkan pelbagai penyewa bebas dihoskan dalam satu wakil sistem, yang boleh dipasang sama ada pada pelayan tunggal atau merentasi kumpulan pelayan. Wakil utama secara logik dipisahkan supaya muncul kepada setiap penyewa bahawa mereka mengakses wakil OpenKM yang terpisah sama sekali.

Barkod

OpenKM menggabungkan bacaan barkod dan modul pengenalannya. Modul barkod menyokong format berikut dan terima kasih kepada seni bina plug-in OpenKM, ia mungkin diperluaskan ke format lain dengan mudah.

1D / Barcode Baris

Codabar, Kod 128, UPC-A, UPC-E, Kod 39, EAN-8 dan EAN-13, RSS-14, Kod 93, ITF-14

2D / Matrix Barcodes

Data Matrix, Aztec, PDF417, QR

Mail Archiver

Modul arkib e-mel OpenKM membenarkan kita menggunakan repositori sebagai sistem pengurusan dokumen untuk menyimpan mesej secara besar-besaran. Fail mel adalah proses automatik untuk pemeliharaan dan perlindungan semua e-mel.

Terdapat banyak manfaat dengan pengarkiban e-mel, yang paling penting di antaranya adalah:

  • Pemulihan e-mel yang hilang atau tidak sengaja dipadamkan.
  • Sambutan audit dipercepatkan.
  • Pemeliharaan harta intelek.
  • "eDiscovery" dalam kes litigasi atau penyiasatan dalaman.

Invois Elektronik

OpenKM menggabungkan modul e-invois yang mengeluarkan format "XML" invois untuk menyimpannya dalam sistem. Ia juga membolehkan fungsi lain seperti mengesahkan invois melalui tandatangan digital, memuat turun dalam format PDF atau menghantar pemberitahuan.

CMIS

CMIS adalah sejenis spesifikasi untuk meningkatkan kebolehoperasian antara Sistem-sistem Pengurusan Kandungan Perusahaan. OASIS telah meluluskan CMIS sebagai Spesifikasi OASIS pada 1 Mei 2010. Ia mencadangkan model data dengan satu set perkhidmatan generik dan beberapa pengikat protokol HTTP untuk perkhidmatan ini, termasuk REST / Atom.

Apps

OpenKM mempunyai beberapa buah aplikasi, yang membolehkan kita menandatangani dokumen secara elektronik untuk diimbas dalam format PDF.

Permintaan Dokumen

Modul pengurusan permintaan dokumen (Doc Request) membenarkan pengguna meminta dan menerima dokumen dengan selamat serta dalam bentuk yang disulitkan.

Aduan, Rungutan dan Keperluan

OpenKM menawarkan Modul Aduan, Rungutan dan Keperluan yang membolehkan organisasi mengurus laporan mengenai penyelewengan, penipuan dan kelakuan tidak wajar dengan selamat dan secara sulit.

OCR Terperinci

Modul OCR Terperinci OpenKM menyediakan penyelesaian yang komprehensif untuk pengecaman aksara optik, membolehkan organisasi mengurus jumlah dokumen yang besar secara automatik dan cekap.

Hubungi kami

Pertanyaan umum

JBA Solutions Sdn Bhd

OpenKM in 5 minutes!